Ахметов Бегалы Ерболұлы №3 Аршалы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі
Күні: Сынып: 1 «Ә» |
Қатысқандар саны: 18 Қатыспағандар саны: | ||
Сабақтың тақырыбы |
Әңгіме оқимын. Сөйлемдегі сөздердің байланысы. | ||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту 1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту 1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту | ||
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: Жаңа білімді меңгереді. Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. | ||
Жетістік критерийлері |
Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. | ||
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. | ||
Пәнаралық байланыс |
Өнер, ана тілі сабағы | ||
АКТ қолдану дағдылары |
Аудиожазба , таныстырылым. | ||
Тілдік құзыреттілік |
Бауырсақ | ||
Сабақ барысы | |||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар | |
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 2 минут
8 минут
|
Шаттық шеңбері. – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! Өткенге шолу - Балалар, өткен сабақтарда біз не жайында әңгімеледік? Ой қозғау: (Ұ)Ойын «Сөз маржан» -Балалар, бүгінгі сабағымызда да өзіміздің бір ұлттық тағамды басқа қырынан танып-білеміз. Сондықтан сендерге ойын ойнауды ұсынамын. Сендерге қима әріптер берілген, сендер топта бірігіп отырып, әріптерден сөз құрастырыңдар. -Қандай сөздер шықты? ( Мектеп, нан, асхана, тоқаш, ит) 1-топ: МЕКТЕП 2-топ: НАН, ИТ 3-топ : АСХАНА 4-топ : ТОҚАШ -Қалай ойлайсыңдар бүгін сабақта не істейміз, нені үйреніп-білеміз? Қандай мақсаттарға қол жеткізуіміз керек? /оқушылардың жауаптарын тыңдау/
|
Шаттық шебері
слайдтар
| |
Сабақтың ортасы 8 минут
4 минут
4 минут
4 минут |
1-жаттығу. Мәтінді тыңдау. Сұрақ-жауап: -Бала не істеді? -Ол итке не берді? -Ит неге қалып қойды?
Сергіту сәті: «Көңілді күн»
Дәптермен жұмыс 2-жаттығу Көркем жаз. Сөйлемдегі сөздердің байланысын сызбамен көрсет. Бала мектептен келе жатты. Ол итті көрді. Бала итке нан тастады.
3-жаттығу Сөйлемдегі сөздерге сұрақ қойып, олардың байланысын сұрақ қою арқылы тап. Аспазшы тоқаш пісіреді. ... ...? –Аспазшы пісіреді. ... ...? – Тоқашты пісіреді.
4-жаттығу №2 жұмыс дәптеріндегі тапсырманы орында. |
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс
Коллаж жасау әдісі арқылы Топты геометриялық пішіндер арқылы бағалау
№2 жұмыс дәптерімен жұмыс Тақтамен жұмыс Бармақ белгісі арқылы бағалау | |
Сергіту сәті 1 минут |
«Кел, билейік» |
Сергіту сәтіне арналған жинақ | |
Аяқталуы 14 минут
Қызықты тапсырма 8 минут |
Топтық жұмыс. 5-жаттығу Сөйлемдегі сөздердің байланысын сызбамен анықтау.
|
№2 жұмыс дәптерімен жұмыс
Оқулық, дәптерлер.
Смайликтер арқылы бағалау | |
Сабақтың соңы 2 минут
|
Рефлексия «Қол белгісі»
мен түсініп отырмын жәнетүсіндіре аламын мен әлі түсінбей отырмын мен түсінгенімесенімді емеспін
|
Смайликтер | |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? - Мәтінді сурет, сызба белгілер қолдана отырып жалғастыра алу білігінбағалау; - Әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу, тасымал жасайалу білігін бағалау; - Ой ұшқырлығын, иллюстрация бойынша болжап, сәйкестендіру жасай алубілігін бағалау; - Сызбалардың көмегімен сөйлем құрау білігін бағалау; - Ой ұшқырлығын, иллюстрация бойынша болжау білігін бағалау. |
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие) | |
Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)
|
Өнер,ана тілі,математика сабағы Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. | |